Port Lotniczy Gdynia-Kosakowo

Wybierz język

Wählen Sie Sprache

Select Language

Sélectionnez la langue

Selecciona Idioma

Выбор языка

Brązowe Effie dla LOT-u

10/N2011 25 N
Brązowe Effie dla LOT-u

Polskie Linie Lotnicze LOT po raz pierwszy w historii otrzymały prestiżową nagrodę komunikacji marketingowej Effie.

Polski przewoźnik został wyróżniony brązową statuetką za „Kampanię Wietnam”, która promowała nowe połączenie LOT-u na trasie Warszawa-Hanoi.
- Effie, nagroda w jednym z najważniejszych konkursów marketingowych na świecie, 
to marzenie każdego marketera. To nagroda dla super teamu PLL LOT oraz naszych Agencji DDB Warszawa i Universal McCann - mówi Dorota Haller, Dyrektor Marketingu 
i Produktu PLL LOT S.A. - Parafrazując hasło Effie, efektywni ludzie tworzą efektywne kampanie. Szybkie i skuteczne zbudowanie świadomości nowego połączenia Warszawa-Hanoi m.in. wśród homogenicznej grupy docelowej - mniejszości wietnamskiej w Polsce - to jeden z aspektów sukcesu tej kampanii – dodaje.
 
Uroczysta gala wręczenia nagród 12. edycji konkursu Effie odbyła się w Teatrze Wielkim 
w Warszawie, a statuetkę w imieniu LOT-u odebrała Dorota Haller - Dyrektor Marketingu 
i Produktu - wraz z zespołem.

LOT zdobył brązowe Effie dzięki głosom jury pod przewodnictwem Wojciecha Sobieraja, Prezesa Alior Banku. W skład jury weszli marketerzy, eksperci ds. mediów, pracownicy instytutów badawczych oraz osoby z agencji reklamowych i domów mediowych.
 
Nagroda Effie przyznawana jest firmom, które odniosły sukces na rynku dzięki prowadzonym kampaniom reklamowym. Konkurs po raz pierwszy zorganizowano w 1968 roku w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Obecnie, nagrody przyznawane są 
w 40 krajach świata. Patronat nad tegoroczną polską edycją objęli Minister Gospodarki Waldemar Pawlak oraz Prezydent PKPP Lewiatan Henryka Bochniarz.